Re: autofs den sonra cdrom umu media ya bağlayamıyorum

> cdrom ve usb aygıtlarımın otomatik olarak sisteme bağlanmasını debian
> sitesindeki autofs yazısına göre yaptım ancak şimdi ne autofs yi
> becerebildim ne de /media nın altında bir dizin oluşturabiliyorum.
> Permission denied mesajı veriyor. media nın altındaki tüm dizinler
> silinmiş.

Dizinler silinmiyor, sadece /media/ altına sanal bir dizin yapısı
bağlanıyor. /etc/init.d/autofs stop derseniz eski haline gelecektir.

varsayılan ayarlardaki gibi "misc" bırakın ve ardından ln
-s /misc/cs /media/cdrom deyin. Daha az sorun çıkacaktır.
--
Can Burak Çilingir