Re: Mplayer alt yazı sorunu (MPlayer Ses ve Video Sorunu)

Selamlar,

Bir sürü kombinasyon denedim ama yine de Türkçe karakterlerde devamlı problem var... Bazı kombinasyonlarda örneğin ğ düzgün çıkarken, ı ve ş harfleri çıkmıyor bu kez.. Ya da toptan hepsi kötü çıkıyor.. :( Locale ile bir alakası olabilir mi diye export LANG=C (UTF-8 diyerek de denedim) export LC_ALL=C gibi denemeler de yaptım ama olmadı... Başka ne yapabilirim ?

Erçin EKER yazmış: