Re: gtksözlük2 kullanımı ?

Ben daha önce kurduğumda daha değiik bi hata vermişti ama "menu" veya
"menus" (tam hatırlamıyorum) paketini kurunca düzelmişti. Sizin
muhtemelen gerekli gtk kütüphaneleri kurulu değil.
apt-cache searxh libgtk-x11 vb komutlar ile arama yapın ve ilgili
paketleri kurun.
Veya dpkg nin paket bağımlılıkların gösteren bir parametre vardı
sanırım. Onu da kullanabilirsiniz.
(Şu an debianda olmadığım için daha fazla yardımcı olamıyacağım)

--
Mehmet Recep TÜrkoğlu
İTÜ Maden Müh.