Re: Derleme Sorunu (kolay birşey olsa gerek)

	Merhaba..
Pazartesi 20 Haziran 2005 19:46 tarihinde, Alper KANAT şunları yazmıştı:
> mplayer 'ın klasörünü kendi ev dizinime taşıyınca olay ortadan kalktı,
> şu anda derleyebiliyorum. Önceden derlemeyi yaptığım yer /pub diziniydi
> ve bu dizini /etc/fstab dosyası içerisinden mount ederek kullanıyorum.
> Kendisi bir ext3 dosya sistemine sahip... Sorun nereden kaynaklanıyor
> olabilir acaba ?

 noexec seçeneği geldi birden aklıma ama ilgisi varmıdır bilmem.. fstab
dosyasındaki ilgili satırı gönderebilirmisiniz?

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)