Re: display manager ve sudo

Selam,

Linux konsoluna düşmeye gerek yok ki; eğer sıradan
kullanıcılar makineyi kapatabiliyorsa bunu xterm'den
de yapabilirler:
$ /sbin/poweroff

Bunu X-terminallerinden bağlananlar da yapabileceğinden
böyle bir şey (makineyi kapatan komutları suid-root yapmak)
akıllıca olmaz. Tabii karar sizin.

Esen kalın,
Nilgün

Pts 20 Haz 2005 07:59 sularında, Mehmet Seckiner şunları yazmıştı: