Re: Üniversiteler

Merhaba,

* Cem ÜNAL [Sat, Jun 18, 2005 at 09:41:29PM +0300]

> 	Arkadaşlar GNU/Linux ile yakından ilgilenen bu işe gönül vermiş
> akademik kadroyu bünyesinde barındıran üniveristelerin isImlerini bir
> araya toplamaya çalışıyorum.
>
> 	Vereceğiniz üniversitesi isimleri benim için çok önemli.Bu yüzden emin
> olmadığınız üniversitelerin isimlerini yazmazsanız sevinirim.(Sizin
> böyle bir şey yapıp yapmadığınızdan nasıl haberim olcaksa.)

Bu konu, bu listeden ziyade FazlaMesai sitesine daha cok yakisiyor.
FM'nin degerli editorlerinden rica edelim, sayet uygun gorurlerse yine,
uygun gordukleri bir zaman diliminde, bu konuyu FM'ye tasisinlar.
(Daha once bu veya benzeri bir konu ele alinmissa bilemiyorum tabi.)

Boylece daha fazla bir kitle tarafindan gelecek yorumlar bu durumda olan
tum arkadaslarimiz icin faydali olacaktir kanisindayim. Tabi bu konudaki
takdir yetkisi FM ekibine aitdir.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin