Re: debian-3.1 de sistem kilitlenmesi

On 18-Jun-2005 Saturday 15:26, Selim T. Erdogan wrote:
> Ersan YILDIRIM, 17.06.2005 tarihinde şöyle yazmış:

>    Bir kere bende de böyle tamamen kilitlenmişti.  CPU fanından
> şüphelenmiştim.  Kasayı açıp olay gerçekleştiği zaman CPU fanına
> bakmak yararlı olabilir.

Bunun yerine oncelikle /var/log/ altinda kern.log, syslog, debug vb loglara
bakın. aynı zamanda ev dizinindeki .xsession-errors dosyasina da
bakabilirsiniz. Sistemde kilitlenme ne zaman oluyor gozlemleyin, mumkunse
tekrar ettirmeye calisin, top veya daha iyisi htop ile sistem yuk durumunu
gozlemleyin, debian'i X olmadan acmaya calisin kilitlenme oluyor mu?

sordugunuz sorunun belirli bir cevabi yok aslinda, problem cozme teknikleri
ile alakali daha cok :)

--
R. Tolga KORKUNCKAYA
FORSNET Bilgi Teknolojileri