İlginç bir Gnome sorunu

Selam,

Çok garip bir problemle karşılaştım. Ama nihayetinde uğraşmalarım sonucu
çözemedim. Yamulmuyorsam konu Gnome ile akalalı ama emin de değilim.
Lafı uzatmayalım.

~/projeler/ şeklinde bir dizinim var. Ne yaptıysam yaptım
(hatırlamıyorum) gnome-terminal bu dizinden başlıyor. Sadece
gnome-terminal değil gimp ve diğer bir çok gnome uygulaması yine bu
dizini default olarak görüyor. Bu dizinin adını değiştiriyorum. Mesela
~/hebele/ şeklinde bu sefer de ~/hebele/ dizininden başlıyor. Siliyorum
dizini bu sefer de / (root) dizinden başlıyor.

home dizinimde "grep -ir projeler *" şeklinde arama yaptım ancak bir
sonuca ulaşamadım. birşey bulamadı yani. Home dizinimi geçtim, /etc
ve /usr altında da aramalar yaptım ancak yine bir sonuca ulaşamadım.
gconf-editor ile tüm kayıtları kontrol ettim. Yine bir sonuç yok. Sonra
biraz google yapayım dedim, Gnome listelerinde birisinin yazdığı mesaja
rastladım, aynı dertten muztarip olmuş, ancak kimse cevap yazamamış ona
da. Umarım benimkisi cevapsız kalmaz.

Şimdiden teşekkürler

Saygılar

-Cafer