Re: your mail

Bundan 2 hafta önce listeye gelip de, mail atmayin diyen siz
degilmisiniz? Email adresleriniz ayni. Ama ozaman adiniz yazmiyordu.

http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/06/msg00292.html

burada atiginiz mesaj.Simdi adinizi ögrenebildik ama sorunuzu anlamadim.
Iki tane sorum olacakti:

1. Dos bir sistemdeyim. Bu ne?
2. Yukaridaki linkteki mesaji atip da sonra niye yazdiklarimiza cvp
yazmadiniz? Adinizi niye yazmadiniz da simdi yaziyorsunuz?

Saygilar

--
Fatih Arslan
www.sabutay.org