RE: Ekran Kartım Uyanmıyor...

ACPI'de uyku moduna girme vs işlemleri sizin de verdiğiniz komutlarla (diğer
herşey gibi) yürüyor. Fareyi oynatmakla veya bir tuşa basmakla sadece
makinenin kendisi uyanıyor. Ekranı vs açmak içinse işletim sisteminin haber
vermesi gerekiyor. Bunu da yine aynı komutu bu sefer mem yerine
(hatırladığım kadarıyla) off veya 0 gibi birşey vererek yapabiliyorsunuz.
Düzgün kurulmuş ACPI li sistemlerde bu scriptler var ve mesela LID CLOSE
gibi bir işleme sizin verdiğiniz komut atanmış ve LID CLOSE olduğunda sistem
uyuyor, aynı zamanda LID OPEN 'a da aynı komutun uyandıranı atanmış ve
laptop'un kapağını kaldırdığınızda LID OPEN olup script sayesinde uyanıyor.
Bir ara ACPI ile uğraşırken listeden bir arkadaş bu scriptlerin tamamını
sanıyorum Ubuntu'dan alıp göndermişti. İsterseniz gönderebilirim.

Mehmet Türker

iNNOVA BiLİŞİM ÇÖZÜMLERİ A.Ş.
ODTÜ İkizleri Ar-Ge Binası
06531 ODTÜ Teknokent Ankara
T: +90 (312) 210 16 86
F: +90 (312) 210 16 96

İTÜ Ayazağa Kampüsü, ARI 1 Teknokent Binası
34469   Maslak Istanbul
T: +90 (212) 286 44 10
F: +90 (212) 286 44 02

www.innova.com.tr