Ekran Kartım Uyanmıyor...

Merhabalar,

Son zamanlarda uyku problemim var... Anlaşılan Debian'ımın da benzer bir sorunu var :)
Listeden acpi ile ilgili bir komut  ilgimi çekti :

echo mem > /sys/power/state

Hemen uyguladım, gayet sorunsuz bir şekilde sistem uyku moduna geçti. Yanlız uyandırmak istediğimde ben böyle iyiyim dercesine uyanmadı :) Tam olarak kasa uyanıyor fakat monitöre görüntü gelmiyor. Sanırım ekran kartı ile ilgili bir problem söz konusu (2.6.8.2 kernel), sizce ne yapılabilir?

Murat Sağlam