Re: ACPI komutlar??

Yilmaz Bilgili, 16.06.2005 tarihinde şöyle yazmış:

> Taşınablir Centrino bilgisayarımda ACPI düzgün çalışıyor. Hem gnome da
> hem de konsol da pil seviyesi ve şarj durumunu izleyebiliyorum. Yalnız
> bir türlü sistemi uyku moduna (veya hazırda bekletme midir nedir?) nasıl
> geçireceğimi bulamadım. Ekranı kapatınca da herhangi birşey olmuor.
> Nedir bunun yolu? acpi ve acpid paketleri kurulu.

  Hafif bir uykuya yatırmak için:  echo mem > /sys/power/state
  Derin bir uyku için: echo disk > /sys/power/state

deneyebilirsiniz ama desteklenmiyor olabilir (Örneğin benimkinde
ilki sorunlu.)  İkincisi için ayrıca çekirdek seçeneklerinde bu
desteği seçip tekrar derlemeniz ve de tekrar açılıncaya kadar durumu
saklayacağı diski belirtmeniz gerek sanırım.  (Genelde takas diski
kullanılıyor.)