Re: gnome-2.10 menu ikonları klasor ikonu seklinde gozukuyor

	Merhaba ....

Çarşamba 15 Haziran 2005 14:51 tarihinde, Emre Kadıoğlu şunları yazmıştı:
> [...]
> menülerin simgeleri eskiden olduğu gibi cicili bicili simgeler değil
> sadece klasör simgesi var bunların yerinde uygulama ikonlarında bir
> sorun yok onlar düzgün görünüyor. tema değiştirdiğim de de değişiyor
> fakat sistem çoklu ortam vs vs gibi ana menülerde sadece klasör simgesi
> var, applications:/// a girip simge değiştirden istediğim simgeyi
> seçebiliyorum bu sefer düzeliyor fakat böyle olunca da tema değiştirince
> aynı kalıyorlar. Ayrıca bu olay biraz debian mantığına aykırı, aynı
> sorunu yaşayan varmı ya da çözüm yolunu bilen?

aynı sorun bende farklı bir şekilde mevcut ...
gnome-menu ile gnome özel menü arasında
gnome-menu gayet düzgün iken (gnome-menu bildiğimiz tek simgeli ve kmenu gibi
tek bir menu sunar) gnome özel menu appletinde (Desktop kısmında (soldan 3
ncüsü) bahsettiğiniz sorun var sanırım gnome-2.10' a sistemi zorlarken gconf
ile ilgili değişiklikleri aktarmadı yada başka bişi var zira 1/2 gnome
appletindede gconf ile ilgili hata aldım ancak çok fazla ilgilenemedim
(mini-commander appleti diğerini hatırlamıyorum) aklıma en temizi yeni bir
user açıp onunla login olup bakmak geliyor aslında (bu arada gconf keyleri
ile ilgili değişiklileride izlemiş olurum) eğer sizde vaktiniz olduğunda ve
uğraşabilirseniz sorunu çözdüğünüzde nasıl yaptığınız ile ilgili bilgiyi
listeye yollayabilirseniz oldukça seviniriz.. yakında update ler ile beraber
düzeleceğini umuyorum....
eğer sizin sorununuz gnome-menu ile ilgili ise (ikisi bir birine benzer
karıştırmayın :) ) gnome-menu üzerinde sağ click yapıp panelden kaldırın ve
daha sonra tekrar panel üzerinde sağ click yapıp ekle diyip gnome-menu yu
ekleyin ... (isterseniz gnome özel menü ile de deneyebilirsiniz ancak ben
olumlu sonuç alamadım)

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)