Re: Gnome paneli yok oldu???

Merhaba,

> kernel ve bash dahil olmak üzere sistemde birçok değişiklikler oldu. Ben de bilgisayarı
> tekrar başlattım. Gdm'den gnome'a girdim. Fakat panel yoktu. Paketlerin durumunu
> görmek için synaptic'i açtım, birçok gnome paketi kurulu gözükürken, aşağıdaki paketler
> kurulu gözükmüyor.

Tüm gnome paketlerinin 2.10 versiyonlarının ustable arşivine
girmemesinden kaynaklanıyor bu sorun, 3 gündür bu sebepten bekliyorum.
Aptitude gibi bir araç kullanırsanız bunun gibi sorunlarla
karşılaşmazsınız.

sistemimde baktığımda:
libgnomevfs2-common conflicts with gnome-panel (< 2.10.0)

görüyorum. ustabledaki gnome-panel ise 2.8.3. siz bu değişikliği kabul
ettiğinizde bu çakışmadan dolayı gnome-panel silinmiştir.

--
Can Burak Çilingir