Re: debian-cd yansısı

Merhaba ,

Şu an için stable yansısı bitti. Aşağıdaki dizin altında hem her türlü
hali ile i386 isoları duruyor :

ftp://ftp.tr.debian.org/debian-cd/stable/3.1_r0a/i386

Diğerleri ise .iso dosyası haricindeki biçimlerde yine

ftp://ftp.tr.debian.org/debian-cd/stable/3.1_r0a

dizini altından erişilebilir.

Bu mecburi değişiklik için özür dilerim.

--
İyi günler,
Levent YILDIRIM