Re: ia64 ?

Merhaba ;

Farkindayim ama SSS'de yeralacak ifade sanki Debian AMD64 surumu her ikisini de destekliyor gibi anlasiliyor, yada en azindan ben oyle anladim. Bu ifadenin daha acik olmasi gerektigini dusundugumden sordum.

İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN

koray wrote:
ahmet bey AMD64 sadece AMD64 ve EM64 islmeciler ile calisir
IA64 ayri bir dunyadir, AMD64 IA64 mimaride calismaz

C. Ahmet MERCAN wrote:

Merhaba;

iletinizdeki "Debian AMD64, hem Intel hem de AMD'nin 64 bitlik mimarilerinde çalışır." cumlesi Debian AMD64 surumu, intel IA64 platformunda da CALISIR seklinde anlasilmaya musait, kast ettiginiz bumu yoksa sadece EM64T platformunumu kast ediyorsunuz?

İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN

Serdar Aytekin wrote:

Merhaba,