Re: gaimde jabber hesabı açma

hesabı kopete ile açtım. Yalnız orada ssl seçeneği vardı. Ben o seçenek kapalı iken hesabı açtım. Acaba ben her girişimde ssl olmadan mı bağlanıyorum?. Gerçi ssl ne işe yarıyor onu da tam bilmiyorum.

turkoglu@jabber.org

On 6/9/05, Fatih ARSLAN <fatih@sabutay.org> wrote:
On Wed, Jun 08, 2005 at 12:52:15PM +0300, mehmet turkoglu wrote:
> Acaba gaimde jabber yeni bir jabber hesabı nasıl açıyoruz(bi türlü
> bulamadım)? Gaim'de jabber.org <http://jabber.org>'le ile ilgili bir bug
> varmış o düzeldi mi? Bir de jabber diye bir paket var onu kurmam gerekiyor
> mu yoksa o paket jabber sunucusu kurmak için mi gerekli?

Account bölümünden, takma adinizi, sifreniz yazip, jabber.org sunucusunu
da yazarak,kayit olabiliyorsunuz, ama benim bildigim gibi, jabber.org
ile bir problemi var gaim'in, ben bundan 2-3 hafta önce, bildigim tüm
sunuculara kayit olamaya calistim, ama GAIM ile olmadi.

Onun yerinde PSI ile denedim, ve hersey kusursuz bir sekilde oldu.
Ekstra paket de yüklemedim. Istersen sonra, gaim de kullanabilirsiniz.
Yani hesabinizi PSI ile alip, sonra GAIM ile kullanmak.

Saygilar

--
Fatih Arslan
www.sabutay.org