Re: DEBIAN SARGE

Merhabalar,

Bence 14 cd yerine, 1-2 (kaç taneyse bilemiyorum) DVD istemenizde fayda
var, çünkü bu işteki temel sorun cdleri çekmek, bir cd aşağı yukarı 10
dakika sürse, 140 dakika eder (cd yi tak çıkar derdiyle beraber). Ancak
2 dvd çekmek çok daha kolay birşeydir.

Benim dvd yazıcım olmadığı için (cd işi de gerçekten çook zor olduğu
için) size yardımcı olamıyorum, ancak dvd size uygunsa, size dvd
yollayabilecek arkadaşlar olacaktır.

Bir de neden 14'ü birden lazım belirtmemişsiniz. Böyle birşeye
ihtiyacınız olmayabilir zira amaç sadece sarge'ı yüklemek ise, internet
bağlantısı olan bir yerde cd bulundurmanın gereğini ben göremiyorum.
Çünkü paketler zaten değişiyor, özellikle küçük paketleri internetten
indirmek gerçekten cd yi çıkarıp takmaktan daha kolay olabiliyor.
Internet bağlantısı yoksa, sınırlı yada sıkıntılı ise cd yada dvdler
şart tabi.

Can Kavaklıoğlu