Re: vpn

Merhabalar,
Bu işi yapmak için VNC istemci-sunucuları mevcut. Ben bu dediğinizi evde
yaptım, ancak kullanımı fazla etkilemese de, performans olarak çok
başarılı değildi. Eminim daha uygun çözümler vardır.

RealVNC isimli bir VNC istemcisi-sunucusu var ( http://www.realvnc.com/
). Bu programın win$ makinanızda sunucusunu kuruyorsunuz, ondan sonra
Linux makinanıza istemcisini kuruyorsunuz. Güzel güzel çalışıyor : )

Kolay gelsin.

Can Kavaklıoğlu