Re: [HABERLER] Debian GNU/Linux 3.1 ``sarge'' duyuruldu

Serdar Aytekin wrote:
> On Mon, Jun 06, 2005 at 11:56:44PM +0300, Recai Oktas wrote:

> /etc/apt/sources.list dosyasinda 'woody' olarak tanimlama yapanlar
> icin ise bunu 'sarge' olarak degistirmek yeterli olacaktir.

Hala woody kullaniliyorsa, ki cogu production debian kurulumlarinda
durum boyledir tahmin ediyorum, burada biraz dikkatli olmakta fayda var.
Asagidaki adreste woody'den sarge'a gecis detayli olarak anlatiliyor.
Kabaca;
1. apt-pinning yapilmissa kapatilmali,
2. paketlerin durumu gozden gecirilmeli,
3. aptitude kullanilmali ve ilk once sarge'in aptitude'una gecilmeli.
4. sources.list duzenlenmeli,
5. doc-base guncellenmeli
6. ve son olarak dist-upgrade yapilmali..

http://www.nl.debian.org/releases/sarge/i386/release-notes/ch-upgrading.en.html

Debian GNU/Linux 3.1 Sarge hepimize hayirli olsun.. :)

saygilarimla,

--
Serkan Kenar
http://serkan.feyvi.org/blog