Re: Bug temizlemek icin hangi paket kullanilir?

Merhaba,

* Tolga KORKUNCKAYA [2005-06-06 09:24:21+0300]
> Bastille paketinde bir bug buldum ve report ettim, sanirim birazdan cevabi
> gelir. Bug, bootloader ile ilgili degisiklikleri yapmak icin grup.conf
> dosyasini aramasi, ve bunu da /etc/grub.conf olarak aramasi, bildiginiz gibi
> bu dosya redhat tabanli sistemlerde ancak bu sekilde adlandiriliyor, en
> azindan benim bildigim RedHat ve Mandrake bu sekilde kullniyor. Dolayisi ile
> dosyanin menu.lst olarak yeniden adlandirilmasi yol olarak
> da /boot/grub/menu.lst verilmesi gerekiyor.
>
> Simdi ben bu bug'i ezmeye niyetlendim, unstable veya testing altindaki source
> [...]

Testing'deki paketlere, guvenlik acigi veya paket akisini engelleyen
herhangi bir ciddi hata olmadikca elle mudahale edilmez.  Testing'e
guvenlik mudahalesi bile Debian'da yeni gundeme gelen bir konu.  Bu isle
(stable'daki anlamiyla) _resmi_ olmayan bir grup: testing-security
ilgileniyor.  Guvenlik acigi karakterinde olmayan bu hata sonucta
unstable'daki pakette duzeltilecek ve duzeltilmis paket arsive
yuklendikten sonra unstable'a girip oradan testing'e yuruyecek.

Ozetle boyle bir guvenlik hali soz konusu olmadigindan normal yol takip
edilmeli, yani unstable'daki son surum uzerinde calismalisiniz.