Re: Driver tanıtma

Bende HP NX 9105 var ve hiçbir problem yaşamıyorum. Neyi tanıtmaya çalışıyorsunuz ki ? Sisteminizle ilgili biraz daha bilgi verir misiniz ?

mehmet bursali yazmış:

merhabalar 3 gundur kurmaya ugrastigim sarge da biraz
asama kaydettim ve gnome a ulastim:)
ama sorunlar bitmek bilmiyor :(
yaklasik 5 saattir hp laptop umun driverlari ile
ugrasiyorum.Ekran karti ayarlariyla cat-pat goruntu
almayi basardim(800*600) Ama henuz touchpad imi dahi
tanitamadim debian'a :)
bluetooth modulu,wlan,seskarti na bakamadim bile driverlari bulmak sorun degil sorun onlari
yükleyememem
Biri bana donanimlarin nasil tanitilacagini adim adim
acikliyabilir mi?

GAZİ' li Olmak Ayrıcalıktır. . .                       Mehmet BURSALI             G.Ü. Bilgisayar Mühendisliği                             ANKARA/Türkiye

__________________________________ Discover Yahoo! Stay in touch with email, IM, photo sharing and more. Check it out! http://discover.yahoo.com/stayintouch.html

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:TRUE
url:http://raptiye.org
version:2.1