SARGE KURULUMU :)

yaklasık 10 saat boyunca bilgisayarıma sarge
kurmakla ugrastım.Sonuc debianın kuruldugu
bolumde tum dosyalar birbirine girmis
durumda.yarın son bir kere daha sansımı
denemek istiyorum bunun icin de siz sevgili debian
kullanıcılarından kapsamlı bi
yardım almak istiyorum.oncelikle sistemimi ve
istediklerimi acıklayayım verecegim
bilgilere gore yardımlarınızı
bekliyorum. bilgisayarımın ozellikleri:

marka model: hp compaq nc6120

Intel® Pentium® M İşlemci 730

chipset:   Mobile? Intel® 915GM Express Chipset
Ekran kartı
Grafik Alt Sistemi Adı
	Intel® Graphics Media Accelerator 900
monitor :  15.0 inç XGA (1024 x 768 )
ADI AC '97 CODEC, Tümleşik 16 bit Sound Blaster
Pro ile uyumlu ses

	NetXtreme Gigabit (10/100/1000 NIC) PCI Express
Ethernet Controller

intel prowireless2200bg wirelesscard
.. . . vs ..vs

sorunum suki sources list ve apt.conf a dogru bi
mudahale de bulunamıyorum sadece temel kurulumu
yapabildim
sonrasında driver lar icin gerekli olan
apt-pinning, x-window un kurulması ve geri kalan
tum islemler basarısızlıkla
sonuclandı.
yarın sıfırdan formatlayarak bidaha
deneyecegim.