From: Ekin Meroglu [mailto:ekin@fisek.com.tr]
Sent: Thursday, June 02, 2005 1:05 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: nvidia sürücüsü

Merhaba;

Thu, 2 Jun 2005 11:43:35 +0300  tarihinde
VEDAT YILMAZ <veyilmaz@profilo-telra.com.tr> yazmis:

> Merhabalar,
>
> glxgears programını çalıştırınca 4000 fps gibi değerler geliyor, tam ekran
> yaptığımda ise 600-800 fps arası gösteriyor ancak o dönen dişli leri
> göremiyorum. Sadece pencereyi oynatırken belli oluyor.
>
> Diğer taraftan openGL ekran koruyucularına baktığımda hareketleri yavaş
> olanlar problemsiz çalışıyor, ancak çok hızlı hareket eden bir şekil varsa
> 3-5 sn. sonra ekrandan kayboluyor. ekran koruyucunun background ne renk ise
> o renkte bir ekran ile başbaşa kalıyorum. Kapatınca yine problem yok. Kaç
> [...]
Kullandiginiz NVidia surucusunun surumu ve kullandiginiz kartin modelini, chipsetini ogrenebilir miyiz? X log dosyasi ne diyor bu konuda ?

Bu arada, bazi NVidia suruculerinin bazi ozel chipsetlerle derdi olabiliyor (ornegin 6629 geforce2 gibi eski kartlarda sorunluydu), baska surumleri deneyebilirsiniz...  Nvidia surucusunun bazi parametreleri ile oynamak da ise yarayabilir : ornegin Option "NvAgp", hangi agp surucusunu kullanacaginizi belirtmenize yariyor, benim bazi sorunlarimi cozmustu kernelin agp surucusu yerine NvAGP kullanmak.Paramatrelerin tumunu bulabileceginiz adres :

ftp://download.nvidia.com/XFree86/Linux-x86/1.0-7664/README.txt

Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin@fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693