Re: Grub Teması

Alper KANAT wrote:
Beğendiğinize sevindim. Benim başka çalışmalarım da vardı bu nedenle Photoshop ve Gimp'te kendimi deneyimli hissediyorum. Ama resimlerin bozulmalarını da pixel seviyesinde düzeltiyordum eskiden.. Sunumunuzda threshold denen bir eklentiden bahsettiniz. Bu sayede seçim aracıyla daha keskin seçimler yapabiliyoruz diye... Ancak threshold resmi renksizleştiriyor... http://raptiye.org 'a bakarsanız, tepede yeni

Evet, thresholdun anlami o zaten. Sifirdan siyah beyaz bir isle basladiğinizda kullancaksiniz.Debian spirali gibi tek bir nesne varsa once rengini kaydedip sonra kullanabilirsiniz. Bir de alan seçimi yaparken seçim aletlerinde yazitipi yumusatma ve feather edge seçenekleri kapali olmali. Olusturdugunuz resimlerde iki renk alani arasindaki sinirlarinda cizgi seklindeki beyaz lekeler o yuzden oluyor. Neyse pek buranin konusu degil :)

koyduğum resim de çok hoş durmuyor o nedenle... Bu konuda bir fikriniz var mı acaba ?

Selcuk Erdem yazmış:

S:E