Re: Debian & Oracle

Merhaba,

evet, 2 cd yeterli.

oracle ile ilgili turkce belgelerin linkleri de a$agida.

kolay gelsin.

Oracle 10g Application Server Türkçe Kurulum Rehberi - Windows

Oracle 10g Application Server Türkçe Kurulum Rehberi - Linux

Oracle 9iAS Türkçe Kullanım Klavuzu

Oracle 10g Database Server Türkçe Kurulum Rehberi - Windows

Oracle 10g Database Server Türkçe Kurulum Rehberi - Linux

Oracle Veritabanı Yönetim Sistemleri - Giriş (Türkçe)

Oracle Teknik Destek Rehberi

Teknik Destekle Etkin Çalışma

Oracle Teknik Destek - Soru/Cevap