Re: paketlerden cd yapımı

Benim şahsen yaptığım uygulamayı söyleyim size.  /var/cache/apt/archives/ dosyasını olduğu gibi bir cd ye yazıyorum. Daha sonra kurulm cdleriyle debian'ın temel sistemini kurduktan sonra /var/cache/apt/archives/ dosyasına cddeki paketleri kopyalıyorum. Zaten cd deki paketlerden daha yeni sürüm çıkmadıysa apt-get den kurulum yapacağınızda direk bu paketlerden kuruyor. Veya o klasöre girip "dpkg -i *" komutunu verdiğimde o klasördeki bütün paketleri kuruyor. Kernelle ilgili soruya gelince o elninizdeki cd nin güncelliğiyle ilgili. Jigdo ile güncellerseniz en güncel kerneli kuracaktır.