Re: Sarge&Stable

mehmet bursali wrote:

>Sarge Stable depodaki yerini ne zaman alacak?
>bi rivayete gore mayıs sonunda stable a
>yukselecekti
>Bilgisayarıma debian(stable) kurmak icin 2
>haftadır bekliyorum ama artık bekliyecek
>sabrım kalmadı:))
>
>Stable icin beklemeye deger mi?
>tavsiyelerinizi bekliyorum

Sarge'in, Stable depoya gecmesini neden bekliyorsunuz anlamadim.
Debian Testing dagitimlari, diger GNU/Linux dagitimlarinin
kararli surumlerinden daha kuvvetli oldugundan supheniz
olmasin.

 Get to work for freedom! |_____________
 www dot nerdology dot org slash ~erol |
 00    00                         0    0