Re: x window sorunu

merhaba;
normalde init 5 duzeyinde acilir,ancak kurulum bittikten sonra tekrar
boot etmen gerekiyor makinayi.ilk seferde direkt X acilmaz.
login olduktan sonra startx komutunu kullanarak ya X'e gecersin yada Xe
gecememenin nedenini ogrenirsin.(ekran karti icin yanlis
driver,taninmamis monitor vb.)
halen X ile açılmıyorsa  root haklariyla konsolda login olarak(ya da su
komutu ile root haklarini devralarak) dpkg-reconfigure xserver-xfree86
komutunu kullanarak hem donanimini nasil tanidigini hem de mevcut
Xserver ayarlamalarini gorerek degistirme sansin olur(secili gelen
mevcut ayardir)

kolay gelsin.
murat

--