Re: release-critical bugs durumu

* Recai Oktas [2005-06-01 16:18:31+0300]
> Onemli olan asagidaki satir:
>
>     Number concerning the next release (excluding ignored and
>     not-in-testing): 20
>
> RC hatalarin buyuk bir kismi dagitima ozel, mesela sadece Woody'yi veya
> sadece Experimental'i ilgilendiren hatalar gibi.  RC hata sayisi su an
> 11'de, cok cok az kaldi.  :-)

Bug avi devam ediyor, corbada tuzumuz olsun :-)  Bir tane de benden:

    http://bugs.debian.org/307103

'sid' etiketli bir hata bu maalesef, yani toplam sayiyi asagiya
cekmeyecek.  Boyle bazi hatalar var; hemen cozulemezse ve pakette cok
onemli degilse 'sid' olarak etiketlenip Sarge'in etkilenmemesi
saglaniyor.  O yamayla karanliga kursun attim.  Var mi aramizda PPC
kullanan, yamayi test etmek icin.  Hadi su 'clara'yi da Sarge'a
ekleyelim :-)