kernel panic

Merbaha,
Dün gece 3'te bazı dosyaların erişileilirliklerini düzenlerken
dalgınlıkla
># chmod -R 755 *
yaptım.
Bir an için sadece içerisinde bulunduğum dizindeki dosyaları
değiştireceğini düşündüm ancak tabiki öyle değildi gerçek. Ne var ne
yoksa erişim hakkı değişti.
Daha sonra sisteme müdahale edememeye başladım. Sistemi kapatmak dışında
hiç bir alternatif işe yaramıyordu, izniniz yok diyordu. Ben de mecburen
sorunu düzeltemeden kapattım ve şimdi sistemi boot edemiyorum.
Açılışta şu hatayı veriyor ve kalıyor sistem.

chroot: cannot run command '/sbin/init' : Permission denied
Kernel panic: Attempted to kill init!

Bu arada sanırım / dizininde alfabetik sıraya göre sondan 4-5 dosyanın
izinlerini 644 olarak değiştirmiştim daha sonra, ama bunlar hangi
dosyalardı tam olarak hatırlayamıyorum şu an.

Bu sorrunu nasıl çözebiliriz acaba?

iyi çalışmalar,
koray