Re: cakilan sisteme verilebilecek tavsiyeler

Ya cok ilginc birsey oldu... Nasil yaptim bilemiyorum
ama bu XFCE de idesk in vaadettigi ozellik ben oyle
bir istekte bulunmamama ragmen kendiliginden geldi.

Su an ~/Desktop klasorumun icerigindeki seyler
masaustumde gorunmekteler ve tiklayinca calisiyorlar.
Hatta sag mouse tusuyla masaustune tiklayarak
bunlardan yeni ilave falan yapabiliyorum. Bunu nasil
basardim tam olarak hatirlamiyorum ancak her nasilsa
artik sag mouse tusuyla masaustune tiklayinca debian
menusu gelmyor. Bu benim icin cok kotu oldu zira artik
programlari konsoldan isimlerini tahmin etmek
suretiyle calistirmak zorundayim. En kotusu de bu.

Haddizatinda benbu debian menusu dene olayi soyle
irdeleyerek bir ogrenmek istiyorum. Mesela kendimce o
menuye bir takim ilaveler falan yapsam nasil olurdu.
Bunun icin tavsiye edeceginiz belge ve dokumanlari
inceleyebilirim. Ancak soyle bir onarastirma
yaptigimda web de bu konuyla alakali bircok
tartismalar da vardi. Durduk yere kayboluveren debian
menuleri son derece siklikla kullanicilarin karsisina
cikiyorlar.

Ilgilerinize tesekkur ederim.

--- Erçin EKER <erc.caldera@gmx.net> wrote:

> Cum, 2005-05-27 tarihinde 19:51 +0300 saatinde,

> bilgisayarda ve
> atilabilmesini saglmak
> garip geliyordu.

> masaustu ama desktopa
> sessioni acilirken
> boylece gayet hizli ve
> kasmayip gnome
> gelebilir ama bir deneyin

> arkadasim hakli olabilir.
> oyle yaziyordu.  tam
>
> Bence Gnome'u karıÅ?tırmayalım :) Xfce+idesk iÅ?
> görür sanırım
>
> http://idesk.sourceforge.net/

> --
> [...]

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.