AMD64 ve GRUB

Merhaba,

AMD64 islemcili, 1 GB bellegi ve 2 adet 80 GB SATA diski olan bir bilgisayara Debian Sarge yukluyorum.

Yukleme sonrasi bilgisayari tekrar baslattigimida karsima cikan ekran ;

GRUB Version 0.92-5cl (640k lower / 130032 K upper memory}

[MINIMAL. BASH-Like line Editing is supported. For the first word, TAB lists possible comand completion. Anywhere else TAB lists the possible completions of a DEVICE/FILENAME.]

Grub>

seklindedir.

Ubuntu'yu da denedim ayni sonucu aliyorum.

Cozumu olan arkadaslardan yardim rica ediyorum.

Hoscakalin.

zulkif

Zulkif Saltik
dyazici@superonline.com