Gnome dinamik kısayollar hk.

Merhaba;

Belliki basit birsey ancak iki gundur sonuca ulasamadim yardimci
olursaniz sevinirim.Gnome'da baglanan herhangi bir media(hdd,cd-rom vb)
bildiginiz gibi masaustunde dinamik bir kisayol olusturuyor,kisayol
silinemiyor(sistem dosyasi,silemezsiniz ayirmak icin sag tiklatin ve
ayir'i secin)turunden bir uyari veriyor.bildigim tum ayar dosyalarini
kurcaladim,birsey bulamadim,magicdev den suphelendim(degilmis).google
bayagi hirpalandi ama nafile:))
simdiden yardimlariniz icin tesekkurler.
--
murat <murat.kilic@linux-sevenler.org>