Re: touchpad hassaslıgı

Merhaba,

On Wed, 2005-05-25 at 18:25 +0300, Evren Banger wrote:
> kernel 2.6.8-2 kullanıyorum bu touchpadin hassaslıgını nasıl
> ayarlayabilirim cunku bi kere dokunuyorum cursor ucuyo :)

Bendeki yapılandırma:

        Section "InputDevice"
                Identifier  "Touchpad"
                Driver      "synaptics"
                Option      "Device" "/dev/input/event1"
                Option      "Protocol" "event"
                Option      "SHMConfig" "on"
                Option          "LeftEdge"                              "120"
                Option          "RightEdge"                             "930"
                Option          "TopEdge"                               "120"
                Option          "BottomEdge"                    "650"
                Option          "FingerLow"                             "8"
                Option          "FingerHigh"                    "13"
                Option          "MaxTapTime"                    "180"
                Option          "MaxTapMove"                    "220"
                Option          "MaxDoubleTapTime"              "150"
                Option          "EmulateMidButtonTime"  "75"
                Option          "VertScrollDelta"               "20"
                Option          "HorizScrollDelta"              "20"
                Option          "MinSpeed"                              "0.3"
                Option          "MaxSpeed"                              "0.75"
                Option          "AccelFactor"                   "0.015"
                Option          "EdgeMotionMinSpeed"    "200"
                Option          "EdgeMotionMaxSpeed"    "200"
                Option          "UpDownScrolling"               "1"
                Option          "CircularScrolling"             "0"
                Option          "CircScrollDelta"               "0.1"
                Option          "CircScrollTrigger"             "2"
                Option          "RTCornerButton"                "3"
                Option          "RBCornerButton"                "2"
        EndSection

gibi birşey. Sizdeki bazı değerler muhtemelen daha farklıdır, bendeki
touchpad Alps'in bir modeli. Bunların nasıl ayarlanacağı ve hatta
parametrelerin min/max değerleri konusunda bilgi için "synclient -m"
komutunu verip oynamaya başlayın.

İyi eğlenceler,
--
.O.