Re: genel soru

Merhabalar,
Anlayışınız ve iyi niyetiniz için gerçekten teşekkür ederim.

Sanırım bu noktada biraz "ağzı sütten yanan yoğurdu üfleyerek yermiş"
durumu söz konusu : ) Yakın zamanda ekşisözlük' te
(sozluk.sourtimes.org) genel kuralları bilmemek yüzünden sıkıntı
yaşadım. Bu yüzden burda da benzer bir duruma düşmek istemedim.

Herkes sizin gibi düşünüyorsa, gerçekten bu liste kaliteli bir listedir
diyebiliriz herhalde. Şuana kadar anladığım kadarıyla Linux'te nerdeyse
her konu tecrübeye dayanıyor. Durum böyleyken bu liste gibi bir "deneyim
paylaşım ortamı" Linux kullanımının gelişmesi için çok önemli yer
tutuyor. O yüzden özellikle sağlıklı ve eğlenceli bir ortam olursa,
gerçekten hepimiz birbirimizden birçok şey öğreneceğiz demektir.

Tekrar teşekkürler, iyi çalışmalar.
Can Kavaklıoğlu