Re: crossover display problem

Eğer X çalışmıyorsa öncelikle onu başlatıp kullandığınız pencere yöneticisi (KDE, Gnome,
...) altında açacağınız bir terminalde yeniden kurmayı deneyin. Zaten bunu yaptıysanız
sanırım "export DISPLAY=127.0.0.1:0.0" işinizi görecektir.

Saygılarımla,
Bülent ŞENER

Not :  Üstüme vazife mi emin değilim ama MS Ofis ürününü Linux altında kullanmak için mi
bu programı kuruyorsunuz? Eğer bu nedenle kuruyorsanız neden MS Ofise sizi bağımlı kılan
unsur nedir? Bundan kastım aynı işi Open Office ile yapamıyor musunuz? Yanlış anlaşılmak
istemem. Herhangi bir nedenle MS Ofise gereksinmeniz olmuş olabilir. Zaten bu crossover
programı da bu ihtiyaçtan doğmuştur. Benim vurgulamak istediğim eğer yapacağımız işi
openoffice ile yapabiliyorsak lütfen onu kullanalım. Böylece hem openoffice kullanımını
arttırmış oluruz hem de yurtdışına daha az dolar göndermiş oluruz. Unutmayalım MS Ofis
programlarını crossover ile kullanmak lisans bedelini ödemekten kimseyi kurtarmıyor.

koray wrote:

> Merhaba crossover kurmak istedim ancak şöyle bir durumla karşı karşıya kaldım.

> euler@integral:~$ ./install*
> Verifying archive integrity...OK
> Uncompressing CrossOver Office