Yerel depodaki eski *.deb leri silmek icin ufak bir komut

Debian yüklü makinemde, yerel depo gibi birsey kullaniyorum.
Yeni yükledigim paketler /var/cache/apt/archives geliyor.
Ordan bunlari baska bir paritiona atiyorum, ve sonra da partitionda su komutu
yaziyorum :

dpkg-scanpackages debs /dev/null | gzip > debs/Packages.gz

Simdi tabiki, bu islerm biraz uzun oldugu icin, buna bir alias tanimladim.
Oda aynen söyle:

alias db='mv /var/cache/apt/archives/*.deb /yedek/debs && cd /yedek && dpkg-scanpackages debs /dev/null | gzip > debs/Packages.gz'

Simdi gelelim problemime, bunlari yaptiktan sonra, istedigim gibi paket listesi olusturuluyor, ama eski sürümden kalan debler aynen kaliyor, sonra da ben bunlari teker teker silmem lazim. Mesala daha demin firefoxu 1.0.4-1 den 1.0.4-2 upgrade yaptim. Yukaridaki komutu yaptim.
Debian eskisi var, ama ben yenisi kullanacam diyor. Buraya kadar tamam.
Ama /yedek/debs girdigimde, her iki paket de duruyor. Ben ama eskisinin durmasini istemiyorum.
Böylelikler Depoda hep yeni paketler olsun istiyorum.

Simdi yukaridaki alias'a ne gibi komut eklersem, yaptigim islemde, yeni yüklenen paketlerin, eski sürümleri silinir?

Kolay Gelsin
Saygilar
Fatih ARSLAN