Re: xfce4

Her iki sorumun cevabına da ulaşmış bulunuyorum, gereksiz bir mesaj ile listeyi meşgul ettiğim için özür dilerim.
*xfld-desktop  *kurulu olması gerekiyormuş, ki

deb http://www.os-works.com/debian testing main

adresini sources.list' e ekledikten sonra *apt-get install xfld-desktop* komutunu vermek işlem için yeterli oluyor, benim gibi amatörler varsa işlerine yarayabilir. :)

iyi çalışmalar,
koray

koray wrote:

xfce4'te gnome'da olduğu gibi applications tarzı bir menü yok mu kurulu programlara kısa yoldan ulaşabileceğimiz? Bir de xfce panelin pencerelerin altında ya da üstünde kalmamasını, yani gnome'da olduğu gibi sabit kalmasını nasıl sağlarım?

iyi çalışmalar,
koray