Mplayer + w32codecs + yazilarini kurdum, ama film ile ses uyusmuyor

Debiana merillatin unstableden mplayer ve fontlarini kurdum.
Birde w32 codeclerini kurdum.

Ama herhangi bir film seyretigim zaman, ses ile film uyusmuyor.
Yani adamin konustugu 2-3 saniye sonra geliyor, ve bu gittikce artiyor.
Sonra ise 4,5,6 saniye oluyor.Izledigim format ise wmv.
Ama bu daha öncede oluyordu, yani benim eski debianimda.

Bilgisayarimda nvidia da yüklü, ayarlara da hep kurcaladim, ama bir türlü yapamadim. Daha dogrusu nasil ayarliyacagimi bilmiyorum.

Simdi ben nerde yanlis yaptim,yada neler yapabilirim.

Saygilar
Fatih Arslan