Openldap

Merhaba,
Ugrasmalarim sonucunda openldap ile hala anlasamadik. Farkli versiyonlarini
deneme ragmen hepsinde farkli farkli hatalar veriyor. Hatalari en aza
indirgedim ama

ldapsearch -L -b "dc=xxxxxxxx, dc=com" -W "(objectclass=*)"

komutunu verdigimde

ldap_sasl_interactive_bind_s: Can't contact LDAP server (81)

hatasini veriyor. Üstelik ps -aux|grep slapd ile baktigimda prosesleri
gördügüm gibi 389 numarali porttanda hizmet verdigini netstat ile
görebiliyorum.

Arkadaslar yardim lütfen ...
Yapmak istedigim sey su eposta sunucusuna baglanan kullanicilar pop+smtp
sistemdeki kullanici adi yerine mail adresleri ile login olmalarini
istiyorum. Bunun için ldap kurmaya çalisiyorum. Bu is farkli yollarda
yapabilirmiyim yokda tek yol ldap mi? Sendmail kullaniyorum.

Iyi Çalismalar,

Ahmet DURUÖZ
DBA & System Administrator
Tepe Mobilya San. ve Tic. A.S.