Re: Debian+OpenLDAP

Merhaba,

apt-get --purge ile kaldırın. Ardından /var/lib/ldap gibi dizinleri
silin. hatta /etc/ldap kalkmadı ise onu da silin. Ve yeniden kurun.
verdiğiniz sifreyi ve login dn'ini not edin. mesela bende:

cn=admin, dc=canb, dc=net

dpkg-reconfigure debconf ile tüm soruların sorulmasını sağlayın (paket
bazında yapmak mümkün tabi ama böyle daha "rahat" oluyor kanımca.

ardından phpldapadmin kurup bu dn ile login olun. şifre kurulum
esnasında belirlediğiniz şifre.

--
Can Burak Çilingir
 g'nin üzerinde