Re: kurulum hatası- x display manager çalışmıyor

Merhaba,

Isterseniz bu sorunlari birlikte asmaya calisiriz ancak Woody yerine
Sarge kullanmanizi oneririm. Sarge ile daha sorunsuz ve daha konforlu
bir yapiya kavusabilirsiniz.

Woody'i Sarge'ye terfi edebilirsiniz ancak onerim Sarge cd'lerini temin
edip sifirdan kurulum yapmaniz yonunde olacak. boylece Sarge kurulumu
ile ilgili de deneyim ve tecrube edinmis olursunuz.

Debian-tr.org adresinde sizi bu konularda yonlendirecek belgeler
bulabileceksiniz. Yine soru veya sorununuz olursa listeye
aktarabilirsiniz.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin