grub ve bootsplash

merhaba bir iki gün önce grubsplash nasıl yüklenir diye bir soru sormuştum...serdar beyin cevabında :

/boot/grub/menu.lst dosyaniza asagidaki biceme uygun sekilde kayit
girin.

splashimage (hdX,Y)/boot/grub/splashimages/debsplash.xpm.gz

şunları yazmıştı...şimdi benim makinada 2 adet hdd bulunuyor.master da xp, slave dede debian kurulu...ben menu.lst dosyasına ne yazacagımı bilemedim...hdd nin bölümlerini görebilecegin bir komut varmı? yada (hdX,Y)yerine ne yazmam gerekiyor...