gprs connection

Merhaba,
Debian testing 2.6.11-1-k7 kullanıyorum. Modemlink ile /dev/modem'i
rfcomm'a yönlendirdim. GPRS bağlantısını çalıştırdım. Bağlantı için
Siemens S55 BT pin sordu, girdim. Laptop Pin sormadı /etc/bluuetooth/pin
dosyasına aynı pin nosunu elle girdim. Bağlantı sağlanamadı.
Ayrıca efaxın ayarlarında modemi rfcomm0 yaptım. Fax göndermek isteyince
yine pin sordu, /etc/bluuetooth/pin dosyasındaki kodu girdim. Aşağıdaki
hata ile başarısız oldu.
efax-0.9a: 41:03 Error: can't open serial port /dev/rfcomm0: Connection
reset by peer
Laptop ile S55 arasındaki pin kodu doğrulamasını nasıl
gerçekleştirebilirim?
Teşekkürler.

--
Zeki Çatav <catav@isbank.net.tr>