Re: Disk boyutunu sonradan tekrar ayarlayabilmek

Merhaba

Verilerinizi yedekledikten sonra, Qtparted veya GNUparted programlarını
deneyebilirsiniz. Tabi bu iş için söz konusu bölümlerin bağlı olmaması
gerektiğinden bilgisayarınızı Knoppix veya benzeri bir çalışan cd ile
açmanız gerekir.

Yalnız bu iki program herzaman başarılı sonuç vermeyebiliyorlar (ama
nasıl olsa verilerinizi yedeklemiştiniz değil mi ?  :) )

Bu durumda partition magic son ve en etkin çözüm olabiliyor.

Kolay gelsin.