RE: Hylafax Hk.

dpkg-reconfigure exim4-config ile configure etmeye calisin

ben hic problem yasamamistim

From: debian-user-turkish-request@lists.debian.org [mailto:debian-user-turkish-request@lists.debian.org] On Behalf Of Yasin Sultanoglu
Sent: 05 Mayıs 2005 Perşembe 15:27
To: Ersin ARIKAN
Cc: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: Hylafax Hk.

Yardımlarınız için teşekkür ederim ama malesef olmadı... Fax terminale geliyor fakat mail olarak aktarmayı beceremedim.

Ersin ARIKAN wrote:

http://www.debianhowto.de/howtos/en/exim4/exim4_intro.html
örnek dosyalar icinde
http://marc.merlins.org/linux/exim/files/exim4-conf/
adresini ziyaret edebilirsiniz bende oradan bakarak yaptim ancak

debian sarge ilk kurulumu esnasinda zaten exim icin bir sihirbazda cikiyor