Re: browser'da encoding set etmem gerekiyor

apache`nin apache2.conf dosyasinda character encoding ile ilgili kisim var. burada gerekli degisikligi yapinca sorun cikmiyor. http sunucu browser`a yanit gonderirken gerekli header`lari bu sayede gonderiyor.

----- Original Message ----- From: "Hakan Kocakulak" <hakankocakulak@gmail.com>
To: <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Wednesday, May 04, 2005 9:15 AM
Subject: browser'da encoding set etmem gerekiyor

Merhabalar,
Debian sarge sisteme apt-get ile mantis diye php tabanli bir bug takip
yazilimi kurdum. Ayrica turkce dil destegi verdim. Sorunum su. Php
sayfalari turkce geliyor. Ancak istemci makinalarda turkce
karakterleri duzgun gorebilmem icin sayfalarin her refresh olmasi
sonrasinda browserdan encoding turkce secmek gerekiyor Turkce
destegini verirken acaba headera meta tag falan eklememisler mi acaba
diye dusundum fakat headerda ilgili meta tag  var. Bu durum apache'nin
ya da php nin ayarlari ile ilgili bir sey midir? Bir fikri olan var
midir?