Re: ftp ye dosya atılamıyor..

Pzt, 2005-05-02 tarihinde 19:33 +0300 saatinde, Bulent.Delen@tav.aero
yazdı:
> Sorunu buldum ftp alanlarının bulunduğu /dev/sda1 dolmuş
>
> /dev/sda6   /home alanı 66 gb boş
>

> ftp alanımı /home a taşımalımıyım yoksa /home’un  size ını  dev/sda6
> ya nasıl aktarırım

# cat /etc/passwd | grep ftp

komutunun ciktisi nedir? Mesela ftp kullanicisinin home dizini /ftp
olarak gorunuyorsa bunu /home/ftp altina tasiyabilirsiniz.

# cp -rp /ftp /home/ftp (sisteminize gore farkli olabilir)

(ftp kullanicisinin dizininin /etc/passwd icinden daha once /ftp olarak
gorundugunu farzediyorum)

Daha sonrada /etc/passwd icerisinden ftp kullanicisinin ev
dizinini /home/ftp olarak degistirin.

Bu sekilde calismasi lazim. Sistemin sorunsuz isledigini anladiginiz
anda eski ftp dizinindeki (/ftp gibi bir yerdeki) dizini silebilirsiniz.
Zira / dizinin dolu kalmasi iyi degil.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin