Re: senlikte son durum

Merhaba,

Pzt, 2005-05-02 tarihinde 18:29 +0300 saatinde, Evren Banger yazdı:
> herkese selam senlikle ilgili son durumu birisi bize ozetliyebilirimi
> acaba serdar bey veya recai bey son durum nedir... Birde istanbuldan
> gidicek arkadaslar napıyoruz gitmeden once bir toplantı yapıcakmıyız ?

Senlikte Debian standini aciyoruz. Bu konuda daha oncede soyledigim gibi
senlik komitesinden olur geldi. Stand'da bulundurmayi dusundugumuz
gorseller ile ilgili Selcuk beyin, Recai beyin  ve Ercin (Eker) beyin
yaptiklari calismalar var. Bu calismalarda bir miktar ilerleme var.
Guzel calismalar da ortaya cikti. Gercekten guzel bir stand olacak.

Stand icin cd getirme konusuna deginmek istiyorum. Arkadaslar gelirken
mumkun olan en son imajlardan cekebildikleri kadar cd ceksinler.
Agirligi Sarge tam kopya setine verirsek iyi olur. Bu setin ilk iki cdsi
yeterli olur diye dusunuyorum. Bunun yaninda bir miktar yine
Sarge-netinstall cdsi de bulundurabiliriz. Woody setine cok fazla
ihtiyac olmaz ancak cok az da olsa elimizde bulunsa iyi olur. Bu setinde
tamamina gerek yok. Yine ilk iki cd yeterli olur. Ama bence agirligi
Sarge'ye verelim.

Senlikte Debian-Tr oturumu yapilacak. Bu oturumda tanisip, sohbet
edecegiz. Debian ile ilgili neler yapilabilir gibi konulari
konusabiliriz. Varsa onerilerinizi/elestirilerinizi degerlendiririz
vs...

Debian ile ilgili bir seminerinde olma ihtimali var. Ancak bu daha
kesinlik kazanmadi. Senlik komitesi bu konuda net bir cevap dondurmedi
henuz.

Istanbul'dan gelecek arkadaslar kendi aralarinda bir organizasyon
yapabilirlerse iyi olur. Isterseniz bu dusuncede olan arkadaslarin
yazisabilecegi gecici bir liste acabilirim. Ya da irc uzerinde felan bir
yerde bulusup konusabilirsiniz. Veya sizin icin ufak bir chat server
kurup orada bulusmanizi saglayabiliriz :)

Gidis-donus biletleri icin acele etmekte fayda var. O gunler normalde de
tatil gunlerine denk geldigi icin dolu olur.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin